Affiliate systém skrz.cz – neboli rival.cz
Dnešní článek se bude věnovat affiliate systému který funguje zatím neveřejně a příliš se o něm neví. Jedná se o affiliate program pro slevové agregátory. Okrajově se dá řici že je to affil na affil každopádně nenabízí pouze to ale i provize za proklik standardní CPC.
Profil
V první řadě bych chtěl říci že článek je informačně strohý a doufám že jej díky diskuzi a reakci, třeba i provozovatele Martina Tavaláška, doplním a zedituju do finálního a informačně bohatého článku.
Druhy spolupráce a provize
- Klasický affiliate program – provize ?
- Platba za proklik – 0,25 Kč
Výhody
Podrobný a kvalitně strukturovaný xml feed, který obsahuje jednotnou strukturu kategorií i měst. Navíc se nemusíte starat o přidávání a odebírání slevových serverů a hledání jejich affiliate programů. Vše jede přes 1 platformu.
Nevýhody
Affiliate systém si samozřejme bere provize i pro sebe. Další nevýhodou je, že systém je stále ve vývoji a ohledně statistik toho moc nenabízí. Jednotlivé servery mohou váš agregátor kdykovil vypnout a jejich nabídky se u vás na serveru nebudou zobrazovat pokud oni nebudou chtít. Všiml jsem si že tuto praktiku uplatňují servery slevomat, cupolis, hyperslevy a další.
Alternativy
Standardní cesta, affiliate programy jednotlivých slevových serverů viz článek o affilech slevových serverů.
Zajímavost
Na tomto feedu běží většina největších agregátorů v ČR (slevin.cz, skrz.cz, modreslevy.cz, robox.cz, sleviste.cz a další).
Registrace do programu
Na webu rival.cz se dozvíte podrobnější info, každopádně zatím neexistuje žádný registrační formulář. Vaší žádost spolu s linkem na funkční agregátor musíte zaslat na mail: [email protected]
Zkušenosti a závěr
Jejich feed mi běží na našem demo agregátoru: produktoveslevy.cz, který je určen k propagaci naší licence na vlastní agregátor viz: licence.loveni.cz. Systém nepropaguji a nesnažím se o jeho zavedení každopádně nějáké kliky zde byly provedeny, nicméně nebyly započítány a důvod přesně nechápu.
Doplnění: tady jsem dostal od Rivala informaci že systém započítává prokliky ale jelikož proklik je za 0,25 Kč systém jej zaokroulí na 0Kč, tuto chybu se spolu i s rozšířením filtrů pokusí napravit v další aktualizaci affiliate programu.
V případě že budete mít jakékoliv doplňující nebo upřesňující informace (například ohledně provizí) budu rád když se o ně podělíte v diskuzi pod článkem. Děkuji mnohokrát za pozornost. Můžete se těšit na rozhovor s Rivalem.
![]() Autorem článku je František Szabó, který působí jako affiliate evangelista od roku 2010. Píše tento blog, školí affiliate manažery, přednáší a publikuje odborné články. Follow @frantisekszabo |
Svěřte mi svůj e-mail a získejte ZDARMA:
- PDF brožurku s tipy na linkbuilding vašich projektů
- 5ti týdenní e-mail kurz o affiliate marketingu
- 2x měsíčně novinky a zajímavosti ze světa affiliate byznysu
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Nevyhoda rivalu je takova, ze je spoluvlastnen Slevomatem, takze vsichni slevovy portaly neprimo podporuji a financuji Slevomat.
Dalsi vec je, ze Skrz neproplaci cast kliku z muj. slevomat.cz napojenym agregatorum atd.
Skoda ze to neni ze strany Skrzi cista hra 🙁
Slevin.cz nebezi na Rivalu, ale na Paylo.cz