Slevové šílenství ve velkém!

Slevové šílenství se nám pomalu ale jistě rožjíždí do neuvěřitelných rozměrů. Kdo by si pomyslel kam to poroste. Za méně než 1 rok tu máme přes 200 slevových serverů, zajímavý seznam vede mixo.cz, řekl bych že je velice dobře udržované ale ne úplné. Slevové servery otevřeli i další velcí hráči jako seznam se svým nepovedeným seznam TIPem a nebo Centrum s poněkud levně vypadajícím Amplionem. Groupon už si na nás také brousí zuby.

Doporučuji velice pěkně zpracováný článek na Lupa.cz, který doporučuje i veliký kritik Ahyde(který se rozhodl opět blogovat). Jen tak mimochodem i Ahyde plánuje udělat konkurenci slevovým serverům (hlavně mitoňáckému Slevomatu), i když se mu do toho z počátku příliš nechtělo.

Doufejme že se to ze slevovými servery přiliš nepřepálí, už začínám slýchávat hlasy že na Slevy a slevové servery začínájí být lidi alergičtí. Kam to povede se nechme překvapit, jisté ale je že tento rok bude ve znamení expanze a dalšího roztahování slevových serverů všude kam jen to půjde. Všimňeme si kam se všude už dostal Slevomat, uvidíme kdy se budou objevovat reklamy v televizi nebo rádiu a dalších marketingových kanálech (billboardy, apod).

Agregátory

Obrovský rozkvět zažívají logicky i agregátory. Je to služba která má zde logicky velice významnou roli. Kdo by každý den procházel ručně 200 webů, když na 1 agregátoru může během chvíle vyfiltrovat akce které jej zajímají? O agregátorech se zde budu ještě rozepisovat, mám slíbený rozhovor s Rivalem (skrz.cz) a také se podíváme podrobněji na jeho affiliate program rival.cz, který je určen pro slevové servery a agregátory.

Agregátory a jejich budoucnost

Jelikož prodávam licence na agregátory slev, nebo specializované agregátory slev typu: produktoveslevy.cz. Vím že je v tomto odvětví je velké množství peněz a hráčů kteří vznikají každým dnem. Troufám si říct že na 1 slevový server připadá jeden agregátor slev. V této oblasti bude do budoucna důležité se nějak odlišit. Nabídnout uživatelům zhýčkaným internetem více (zajímavé funkcne, filtry apod..), nebo naopak méně s tím že si člověk vybere pouze to co jej zajímá. Koncept produktoveslevy.cz nebo třeba horyslev.cz, vinikající rozbor jednotlivých agregátorů nabízí opět lupa.

Co si myslíte o tomto šílenství vy? Příští článek věnuji agregátorům slev a jejich affiliate programům, dostáváme se tak k bizardní ale o to víc zajímavé tématice affiliate z affiliate:-). Máte se na co těšit.

Svěřte mi svůj e-mail a získejte ZDARMA:

  • PDF brožurku s tipy na linkbuilding vašich projektů
  • 5ti týdenní e-mail kurz o affiliate marketingu
  • 2x měsíčně novinky a zajímavosti ze světa affiliate byznysu

Latest Comments
  1. vB

    Mezi další tematické agregátory se může nově zařadit také Gastroslevy.cz – http://www.gastroslevy.cz

  2. fitness

    Docela by mě zajímalo, kolik z těch 200 slevo webů je v zisku. Podle mý logiky musejí dávat na propagaci jedný jediny slevy víc, než kolik jsou jejich marže.

    Taky si myslim, že se díky slevovejm webům začíná tunelovat …. víte nekdo o takovym případu? Že by nekdo dal na nakej slevovej web nakou mega slevu, inkasoval peníze a vyhlasil bankrot?

  3. PG

    Když už jsme u “něčeho navíc”, tak je minimálně vhodné podívat se na http://slevy.vyprodeje.cz 😉

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *