14. Affiliate konference: data-driven atribuce, expanze do Maďarska a tvrdá cesta za úspěchem v affiliate

Jak velká dřina je vybudovat kvalitní partnerský portál, jak nepodcenit a udržet si partnery a rozšířit váš online business správným směrem (expanze) nebo jak vylepšit a ochránit vaše online projekty? To jsou některá z témat 14. Affiliate konference, největší česko-slovenské affiliate události, která vypukne už 5. listopadu v Praze. Přinášíme krátkou ochutnávku témat a spíkrů akce, která se opět drží posledních trendů online marketingu.

Affiliate konference se letos koná po čtrnácté a i letos bude reagovat na poslední trendy online marketingu. Rok 2019 navíc přináší jubileum pro jeho pořadatele – affiliate síť VIVnetworks.com letos slaví 10. narozeniny úspěšného fungování, a její zástupci tu proto navíc vystoupí s vizemi pro vývoj affiliate marketingu a představí nejdůležitější principy, na kterých podle nich stojí budoucnost oboru. Tyto principy pak budou spíkři konference jednotlivě rozvíjet ve svých přednáškách.

Jakou dřinu a ztráty můžete očekávat na cestě za úspěchem v affiliate? O tom, že při vybudování úspěšného affiliate webu se hodně padá, budou hovořit zástupci předních česko-slovenských portálů. Peter Chodelka z Kombo.sk vysvětlí, proč i affiliate portál potřebuje kvalitní brand building a jak dal dohromady svůj tým, Michal Hardyn z Tipli.cz otevře téma fuck-upů a co všechno musel on a jeho tým ztratit, aby se nakonec dostal na vrchol mezi cashbacky ve střední a východní Evropě.

Naučte se oceňovat své partnery. Od last-click metody hodnocení affiliate partnerů se postupně upouští a nastupuje význam data-driven atribuce, online markeťáci stále více pracují s daty a vyhodnocují efektivitu pohledem různých atribučních modelů. Jak do toho všeho zapadá affiliate marketing vám na konferenci prozradí Jan Tichý, zakladatel digitální agentury Taste, vedoucí analytického oddělení, specialista na webovou a datovou analytiku, SEO a další.

Zmizet z vyhledávačů je tak snadné…

Je spousta chyb v SEO, kterých se dopouštíme naprosto nevědomky a kterých si všimneme až ve chvíli, kdy se náš web dávno propadl z předních pozic vyhledávačů. Jediným způsobem, jak se vyvarovat katastrofy, je všimnout si chyb dřív než Google. Na jaké faktory je tedy třeba se zaměřit a co hlídat? Na to vám ve své přednášce odpoví Ján Januška, spoluzakladatel agentury pro technické SEO Spotibo.

Je nejvyšší čas expandovat do zahraničí a jichovýchodní Evropa i nadále představuje perfektní přiležitost. Loňská konference se zaměřila na specifika rumunského trhu, letos se proto podíváme do Maďarska. Jaké příležitosti, překážky i výhody přináší maďarský trh těm, kdo si na online expanzi troufnou? Marianna Pajda z Csomagküldő.hu (Zásilkovna) vám na Affiliate konferenci představí Webshop, košár, kifli a další speciality maďarského trhu.

Víte, na co myslet a co nepodceňovat, pokud začínáte pracovat s UX? Jak se vypořádat s uživatelskými problémy a mnoho víc vám pomocí vlastní CASE STUDY názorně ukáže a vysvětlí Daniela Marušková, UX konzultantka a zakladatelka agentury Consella.

S důvody, proč se zúčastnit letošní 14. Affiliate konference ale zdaleka nejsme u konce. Zástupci vybraných českých a slovenských e-shopů tu navíc vystoupí v rámci workshopů, kde partnerům detailně představí možnosti svých affiliate programů. Chybět nebude doprovodný program s našimi partnery a afterparty, která hostům každoročně pomáhá prohlubovat spolupráci a zlepšovat komunikaci v česko-slovenské online komunitě.

Více info se dozvíte  na webu www.affiliatekonference.cz a pro lístky se rovnou registrujte na našem portálu.

Svěřte mi svůj e-mail a získejte ZDARMA:

  • PDF brožurku s tipy na linkbuilding vašich projektů
  • 5ti týdenní e-mail kurz o affiliate marketingu
  • 2x měsíčně novinky a zajímavosti ze světa affiliate byznysu

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *