Bude další affiliate konference – má smysl tam chodit?

Trošku bulvárnější nadpis, já vím. 🙂 Affilblog byl a opět je mediálním partnerem největší (a možná i jediné) akce zabývající se čistě affiliate marketingem v ČR. Dnešní článek ovšem nebude mít klasickou pozvánkovou strukturu tak jako v minulosti. Pokusím se zaměřit na to, zda má smysl na podobné akce chodit, a pro koho jsou vlastně určeny.

Ignorace konferencí a akcí

Poslední léta jsem přestal vyhledávat jakékoliv konference, kempy a kdoví co dalšího. Až na jednu výjimku – a to affiliate konferenci. Uvědomil jsem si, že když vyrazím na jinou akci, nemám si s lidmi obvykle tolik co říci. Většinou jde o jedince ze světa e-shopů nebo jde o konzultanty, jejichž byznys je hlavně prodávat svůj čas klientům. Navíc je z většiny akcí záznam; ať už free nebo placený, který si pak můžete z pohodlí vašeho domova prolítnout a nezaplácnout si tím den nebo dva. Vyberete si pouze to, co vás zajímá.

Musím přiznat, že se neustále vzdělávám v široké škále oblastí, které se týkají mého podnikání. Velmi často si také pouštím záznamy z akcí a není neobvyklé, že zde narazím na přínosné informace. Tyto akce mají z hlediska networkingu a často i obsahu pro mně osobně nízký přínos. Neznamená to ale, že nemají význam pro každého. E-shopaři, agentury nebo konzultanti podobné akce vyhledávají a pravidelně navštěvují, protože pro ně smysl mají a pro některé jsou tyto akce dokonce klíčové.

Proč chodím na affiliate konferenci?

Affiliate konference je jedna z mála události, kde potkám podobně smýšlející lidi, kteří obvykle budují projekty, přemýšlí nad novými marketingovými kanály a mají velmi hluboké a hlavně praktické znalosti v segmentech, kterými se zabývají. Navíc to jsou obvykle one man show businessy, kde si sami dělají vše od marketingu, přes hiring lidí až po tvorbu obsahu.

Pro koho je affiliate konference určena?

  • Affiláci
  • inzerenti – e-shopy nebo portály se zájmem o leady
  • studenti
  • lidi, kteří nejsou spokojeni v práci

Tipy pro účastníky

  • pokud vás přednáška zaujme, zeptejte se na konci, případně zajděte za přednášejícím a zkuste s ním navázat kontakt
  • spojte se s lidmi, kteří vás zajímají nebo by mohli být přínosem pro vaše podnikání (zapojte se do komunity zde)
  • vydržte na afterparty – obvykle se tu rozdávají výborné inside tipy a pokud je, tak také na after after party – kde se už můžete dozvědět ty největší pecky. 🙂

Základní info

  • Kdy: 4. 4. 2017
  • Kde: Radlická kulturní sportovna – Praha
  • Kolik: early birds 1 200,- + DPH do 15.3 (později 1 500 Kč + DPH)
  • Více info: affiliatekonference.cz

Soutěž

  1. místo – lístek na affiliate konferenci zdarma
  2. místo – sleva 25% na lístek
  3. místo – sleva 25% na lístek

Kdybyste potenciálně měli mít na affiliate konferenci svou přednášku o čem by tato přednáška měla být? Vyberu 3 nejzajímavější komentáře do neděle 12.3 23:59 a zašlu kupóny na aktivaci vaší výhry.

 

Svěřte mi svůj e-mail a získejte ZDARMA:

  • PDF brožurku s tipy na linkbuilding vašich projektů
  • 5ti týdenní e-mail kurz o affiliate marketingu
  • 2x měsíčně novinky a zajímavosti ze světa affiliate byznysu

Latest Comments
  1. Peter

    Myslím si že sú tam príliš drahé lístky na tieto affil konferencie. Sice je pravda že tá cena odradí ludí, ktorí to s affilom nemyslia vážne, ale na druhú stárnku začínajúci affiláci môžu tie peniaze vraziť hocikde inde a veľmi rýchlo ich zúročiť, miesto toho aby si kúpili lístok a zväčša na samotný prednáškach je iba minimum fakt minimum dobrých a nových informácií. Jediné hodnotné veci, známosti a know how sa dajú získať iba z after party a z networkingu. Plus občas to je aj pekná príležitosť, stretnúť sa so starými kamošmi s ktorými sa človek, málokedy vidí.

    • Magdaléna Vojtová

      Dobrý den, Peter,
      ceny vstupenek zůstávají již několik let stejné a v porovnání s jinými celodenními odbornými konferencemi je jejich cena poloviční, ne-li třetinová. V ceně máte kromě přednášek i celodenní catering a afterparty a vzhledem k tomu, že akce je nezisková, níž už opravdu jít nemůžeme 🙂 Každopádně se zde můžete zapojit do soutěže a získat lístek zdarma nebo výraznou slevu…
      Letos jsme se ještě více než kdy dříve snažili, aby každá přednáška měla pro posluchače maximální přidanou hodnotu, abyste získané informace mohli hned využít v praxi k vylepšení svých affil projektů. Networking během coffee breaků, oběda nebo po skončení akce je nedílnou součástí konference a máte pravdu, že je často místem nejpodnětnějších setkání.
      Doufám, že se na vás budeme moci 4.4. těšit!

  2. Petr Novák

    Na Affiliate konferenci jsem ještě nebyl 🙂 A protože mám zatím v termínu volno, rád zajdu. Cena za mě naprosto v pohodě. Jestli je něco, co myslíš, že by bylo pro lidi zajímavé z oblasti Affiliate TravelBible nebo Fitplan můžu i popřednášet 🙂 Vzhledem k tomu, že s podobnou akcí nemá zatím zkušenost, nejsem schopen přínos odhadnout 🙂

  3. Jarda

    Soutěžím jako každý rok 🙂 Vzhledem k tomu, že se převážně věnuji affiliate managementu, pravděpodobně bych ji dal na téma „affiliate není záchrana byznysu ale netradiční marketingová cesta“ často se mi stává, že projekty nemají zvládnuté základní principy byznysu, neinvestují do reklamy, nerostou a uchylují se k affiliate jako k nějaké potencionálně snadné cestě, jak projekt oživit. Bohužel to tak většinou není protože partneři si dokáží spočítat, jestli se jim vyplatí konkrétní projekt propagovat. Ze stránky affiliate partnera bych ji dal na téma: „Ne affiliate není mrtvý, ano pořád se dá vydělat“ přijde mi, že partneři neradi zkouší nové odvětví, netradiční programy a poté si stěžují, že jim odvětví, které dělají už nenese…. Většinou je to proto, že prostě je odvětví přesycené.

  4. Tomáš

    Já bych přednášel potenciálně o affiliate blackhead technikách, jak moc je na hraně přednášet o fiktovním Fb účtech, do kterých lít miliony a propagovat gambling, casina, půjčky. Jak to řeší FB, jak na identifikovanou osobu a jak někteří nomádi na tom točí rance. Já se držím opodál. Taky bych přidal, jak moc voní český megabyznys s kurzem za kilo a jak jsme skončili druhý a v druhém kole ve ztrátě.

    Na apríla přinomádím po pěti měsících z Asie, že affiliate bude super start 🙂
    Fandím ti Fando. 🙂

  5. Honza

    O tom, jak měřit 🙂 jak získat co nejvíce informací o konverzi, ikdyž affil program nenabízí postback či tracking pixel

  6. Michal

    Já bych přednášel o svých zkušenostech z českého affilu a o tom, jak ho úspěšně a jednoduše aplikovat na zahraniční trh, kde leží příležitosti přímo před nosem. Stačí jen zvednout zadek a vyjít štěstí naproti. Se základní znalostí cizího jazyka je na dosud neoraném poli úspěch téměř jistě zaručen.

  7. Aleš Pektor

    Ahoj všem a Františkovi zvlášť!

    Bylo by legrace, kdyby první cenu získala za svůj moc hezký příspěvek Magda – pořadatelka :-).

    O čem bych mohl přednášet na affiliate konferenci.

    Téma: Eshopy pozor! Jak na affiliate neprodělat kalhoty, ale vydělat! Affil jako podpora zahraniční expanze. A pro publishery – jaké díry má většina affiliate programů.

    Podtémata: Proč nechci dělat affiliate manažera eshopům s obratem pod 100 000 000 Kč. Jak zajistit, ať neplatíte publisherům zbytečně. Kde jsou díky ve většině affiliate programů. Expanze do zahraničí – jak rozjet affiliate v cizině. Které affil. sítě máte zvolit v zahraničí? Stejná síť po celé Evropě, nebo pro každou zemi jiná?

    Ať se daří!

    Aleš

  8. Marek

    Zdravím František, keby som potencionálne mal mať prednášku na affiliate konferencií, bola by o tom > Prečo je Slovenský affiliate, min. 2 roky pozadu od Českého a ako to zmeniť.

  9. Lukáš

    Vzhledem k tomu, že se zabývám převázně copywritingem, zaměřil svou přednášku na obsah; jeho důležitost, kvalitu/kvantitu a na co si dát pozor z hlediska práva.
    Termíny jako zdarma, nejlepší, nejspolehlivější totiž nemůžeme používat jak se nám zachce, a na to bohužel spousta affiláků zapomíná.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 

5 týdenní emailový kurz o affiliate marketingu ZDARMA

+ bonus PDF brožurka s tipy na linkbuilding vašich projektů